piątek, 22 stycznia 2016

miodówki!








Za mną mała przerwa w blogowaniu, ale winę muszę rzucić na mojego osobistego, prywatnego fotografa który nie ma czasu na głupoty :D bo pomysłów jak zawsze dużo. Klasyczne miodówki chyba nigdy nie wyjdą z mody i pasują (prawie) do wszystkiego. Ja połączyłam je z równie klasycznym płaszczem i super fajnym golfem mojej siostry. W sumie to hit zeszłego sezonu (golfy z warkoczem), ale mi kojarzy się z zimą i dla mnie zawsze będzie hitem zimowego sezonu.

Następny post już się szykuje, tym razem ...będziemy pisać po koszulkach:). Mam nadzieję że wam się spodoba.





2 komentarze:

  1. Czapka mnie osobiście powaliła, dla mnie jest cudowna <3
    Cała stylizacja cudowna i śnieg, ojej :D
    MAYUM *click*

    Wpadnij do mnie w wolnym czasie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna <3 czekam z niecierpliwością <3

    OdpowiedzUsuń